piątek, 2 lipca 2010

PLAN STRONY O HOLMESIE - WIĘCEJ INFORMACJI!

Wiadomość nr 1: strona będzie nosiła dumną nazwę Baker Street 221b. Myślałam o Klubie Diogenesa czy Stowarzyszeniu Rudych ale - ze względu na np. kolor włosów CC (znany z żartów) nie doszlo to do skutku.
Wiadomość nr 2: CC jest geekiem. Jednakże ten geek - powiedzmy sobie szczerze - nie jest ekspertem od stawiania stron na nogi (czy co to tam strony mają.
Wiadomość nr 3: CC nie umie bardzo dobrze pisać: mój styl to przeplatanie nudy z dziwacznym słownctwem.
A oto plan strony. Może ulec drobnym zmianom.

4 komentarze:

  1. Jak postępy ze stroną?
    Sama wpadłam na podobny pomysł, ale jak tylko znalazłam ten projekt, pomyślałam, że zamiast robić konkurencję mogę się przyłączyć i zaoferować swoją pomoc :).

    Pozdrawiam!
    Ulula

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem całkiem :) Na razie zbieram materiały, czytam ponownie wszystkie opowiadania z Holmesem,
    i myślę jak to wszystko upchnąć na stronie ;)
    Co do pomocy: przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wykształcenia jestem polonistką więc mogę pisać teksty wszelkiej maści, mogę także robić korektę, zbierać dane, porządkować je itd. Mogę też podesłać szkic struktury strony, jaki mi się jawił (tzn. jakie działy, jakie poddziały byłyby przydatne).
    Dla wygody podaję maila: miladybranwen@gmail.com i liczę na owocną współpracę :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam maila opisując dokładniej ten projekt. Niestety zapomniałam się podpisać :D

    OdpowiedzUsuń